Денар
Македонски
Немате ставки во вашата кошничка.
Пребарување
Filters

Со средена и достапна документација успехот е поголем

Електронскиот деловодник со своите пакети е скроен да ви го организира, олесни и убрза работењето.

Електронскиот деловодник работи согласно законските прописи во РМ и претставува софтвер за канцелариско и архивско работење. Целосно интегрирано софтверско решение за евидентирање и архивирање на вашата документација. Комплетна организацијата и евиденцијата на документите во секое време, од секоја локација, засекогаш! Веб базираното решение овозможува голема флексибилност при работењето. Апликацијата работи во Интернет и Интранет околина и може да биде достапна од секаде, секако заштитена со корисничко име и лозинка. Достапна за вашиот таблет или паметен телефон во секое време. Сигурноста е на највисоко ниво така да архивираните документи секогаш се на сигурно место. Целата документација е организирана по сите законски прописи за канцелариско и архивско работење. Врз основа на законските легислативи документите кои се архивирани автоматски се чуваат за дадениот број на години.

Види како
Табела
Подреди по
Позиција
Приказ
6
по страна

Писарница за еден корисник

Писарница верзијата е наменета за мали фирми кои несакаат и немаат потреба од книги за попис на документи и немаат потреба од интерна доставна и книги за пошта и место.
12.400,00 ден

Канцелариско и архивско работење за еден корисник

Верзијата Канцелариското и архивско работење е наменета за сите приватни фирми со над 49 вработени и сите државни и јавни претпријатија.
29.140,00 ден

Канцелариско работење за еден корисник

Верзијата Канцелариско работење е наменета за фирми под 49 вработени кои имаат обемна документација која е потребно да биде добро организирана со помошните книги за попис и останатите книги.
20.460,00 ден

Писарница за неограничен број корисници

Писарница верзијата е наменета за мали фирми кои несакаат и немаат потреба од книги за попис на документи и немаат потреба од интерна доставна и книги за пошта и место.
Понудата важи до 31.12.2017 година.
18.600,00 ден

Канцелариско и архивско работење за неограничен број на корисници

Верзијата Канцелариското и архивско работење е наменета за сите приватни фирми со над 49 вработени и сите државни и јавни претпријатија.
Понудата важи до 31.12.2017 година.
33.480,00 ден

Канцелариско работење за неограничен број корисници

Верзијата Канцелариско работење е наменета за фирми под 49 вработени кои имаат обемна документација која е потребно да биде добро организирана со помошните книги за попис и останатите книги.
Понудата важи до 31.12.2017 година.
24.800,00 ден
Loading more products ...
Види како
Табела
Подреди по
Позиција
Приказ
6
по страна